Adanalı Ayhan – Yaralı Şarkısını Dinle Video Klip İzle

Adanalı Ayhan – Yaralı Şarkısını Dinle Video Klip İzle” üzerine 31 düşünce

  1. piskopat

    abi çok güzel parça neredeyse kendime jilet atacam çok güzel parça ağzına sağlık ayhan tüm parçaların çok güzel

  2. ibrahım oktay

    cooooooook guzel bır ses cok guzel bır beste allha yolunu acık etsın adanalı ayhan abı senın bızler senınleyız göcebe bey den selamlar olsun adanalı ayhan abı

  3. kayserili avşar güzeli

    askerde eşim olan karam için hergün dinleyip ağlıyorum agzına yüregine saglık abim

  4. sado

    sivaslı sado süpppppppppppppper be abi ağzına sağlık beni terk edıp giden o zalime gelsin bu şarkı dinle zalim

  5. kemal ar

    çok güzel bir parça .bende askerdeyim tüm askerlere gelsin isyankar adanalı01.bide ofyonlu aasker arkadaşıma gelsin 03

  6. soysuz

    körfezden soysuz ben harbi 17 numara şarkı diline ve yüreğine sağlık adanalı .

  7. ümit

    abi benniğdeliyim yaşantım buyana hepmüslümcüydüm ama şidi adanalıyım abi ALLAH razı olsun onun içinde senin içinde kalbime bir çıkçaktım hem yaralıyım hemde vurgun bütün yaralılara selmlar

  8. Yusuf KISA Yazar

    Sağolun şarkısı zaten süper.Gerçi güzel olsada olmasada bir ADANALI olarak sanatçılarımıza her zaman destek çıkarız.

  9. çakır soylu

    helal be ne müslüm ne azer nede kimse senin gibi söyleye mez her tarafımı parcaladım sıf oo ses için

  10. mehmet

    ben de adana kozanlıyım diline yüreyine sağlık ayhan abi allah yolunu açık etsin.

  11. isyankar

    yüreğine sağlık ben kayseri şahinciler gurubundan sahinle gezerken senin müziklerinle kafa buluyoruz ayhan abi

  12. onur

    kayserili avşar bosa ağlama bende askerim benim esim hiç aglamıyor sarkılar sadece hatırlatır ama geri ye dönunce 15 ay hiç bişey allah kavustursun

  13. andreel

    yüregini sözlere dökür bizi bizden alan iki sanatcı var sanırım biri fatih yeşilgül biride adanalı ayhan kendilerine cok teşekkür ediyorum

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>